Információk
Kinsesláda Stúdió
Szállítási információk
Személyes átvétel
díjmentes
Kreatív Stúdió Ajándékbolt
4026 Debrecen Csók utca 3.
Lehetőség van személyesen is eljönni a kiválasztott termékért, itt napi szinten kaphat termékeinkre kedvezményt.
Nyitvatartás: hétköznap 8.00 – 17.00 óráig.
Kiszállítás
díjmentes
Debrecenben
Debrecen belterületén belül különleges szolgáltatásunk a díjmentes házhozszállítás.
Ezt a szolgáltatásunkat 10.000 Ft feletti megrendelés esetén áll módunkban teljesíteni.
Szállítás
Magyarország
Debrecennél távolabbi helyekre MPL házhoz szállítással tudunk termékeket eljuttatni.
Lehetőségként maszk és téglajegy vásárlás esetén 1-2 db-ot levélként tudunk postázni.
Raktáron lévő termékek esetén a fizetés számlánkra megérkezését követő munkanapon a csomago(ka)t feladjuk. A kiszállítás az MPL szállítási feltételeinek megfelelően történik.
Előrendelhető termékeink esetében telefonon vagy email útján egyeztetünk a megrendelt termék(ek) elkészítési és szállítási határidejéről, hogy megtudjuk, Önnek is megfelel-e a teljesítés lehetséges időpontja?
Szállítás díja
Csomag súlya: Házhozszállítás díja:
50gr-ig (levél méretig): 600Ft
500gr-ig (levél méretig): 875Ft
2kg-ig: 1735Ft
5kg-ig: 1965Ft
10kg-ig: 2085Ft
20kg-ig: 2315Ft
Fizetési feltételek
Online fizetés
bankkártya
Unicredit Bank online bankkártyás fizetés
A biztonságról:
A virtuális POS titkosított (https://) csatornán keresztül képes összekapcsolni az Elfogadóhelyet a vásárlókkal, valamint szintén biztonságos csatornán létesít kapcsolatot az UniCredit Bank Hungary Zrt. és az Elfogadóhely.
Az internetes kártyás fizetés technikai lebonyolítását az UniCredit Bank Hungary Zrt. megbízott partnere a First Data Magyarország Kft. hajtja végre, aki a saját platformjával áll ügyfeleink rendelkezésére. A banki fizetőoldal az alábbi URL-eket használja:
https://secureshop.firstdata.lv
https://secureshop.firstdata.hu
A banki fizetőoldal RSA 2048 bites titkosítással ellátott tanúsítványt (CA) használ, ami TLS 1.0 csatornán keresztül biztosítja az ott megadásra kerülő adatok teljes körű biztonságát.
Elfogadott kártyák:
- VISA dombornyomott kártyák
- VISA Electron kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- V PAY kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- MasterCard dombornyomott kártyák
- MasterCard Electronic kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- Maestro kártyák (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- Kizárólag internetes fizetésre kibocsátott kártyák
A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
- Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
- Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
- Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a kártyán nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt hagyja üresen!)
A fizetés folyamata:
1. A vásárló összeállítja az igényének megfelelő termékekből álló kosarat az internet áruházban, megadja a szállításhoz szükséges információkat, majd a fizetési módnál kiválasztja a bankkártyás fizetést.
2. A vásárló ezután átirányításra kerül a bank fizetési oldalára. Az ekkor megjelenő, az UniCredit Bank emblémáját tartalmazó fizetői oldalon kell megadni a kártyaadatokat (név, kártyaszám, lejárat, 3 jegyű CVC vagy CVV érvényesítési kód).
- Amennyiben a fizetésre használt kártya 3D Secure képes, meg kell adni a hitelesítéshez a kibocsátó intézettől kapott azonosítót is.
- Ezt követően megtörténik az online engedélykérés a kártya elfogadására. Ha ez sikeres volt, megtörténik a tranzakció.
- Végül a rendszer visszairányítja a vásárlót az internet áruházba, ahol a tranzakció eredményességéről értesítést kap.
Amennyiben a vásárlási tranzakció eredményéről részletesebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Banki utalás
Kérjük vegye figyelembe, hogy a csomag kiszállítását csak az összeg beérkezése után tudjuk megkezdeni, amennyiben a rendelés pillanatában webáruházunkban raktáron van a keresett termék. Amennyiben nincs, a vételár számlánkon történt jóváírása, és a termék raktárba érkezése után tudjuk a csomag összekészítését megkezdeni.
A termék kifizetésével kapcsolatban az Önnél felmerülő összes költség, – különösen, de nem kizárólag a tranzakciós illeték, nem magyarországi banknál vezetett bankszámláról való utalás költsége, vagy banki készpénz befizetés költsége – Önt terheli. Kérjük, hogy utalás előtt informálódjon számlavezető bankjánál az adott utalásnál felmerülhető költségekről, és ezeket számolja rá az utalandó összegre.
A megrendelés teljes összegét (szállítási díjjal együtt) emailben kiküldjük a megadott vásárlói postafiókba. A levélben feltüntetett bruttó összeget szükséges az alábbi számlaszámra utalni:
Fény Felé Alapítvány
UniCredit Bank: 10918001-00000055-38310007
Fizetés utánvéttel
Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal/MPL kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben, illetve bankkártyával a megrendelt termék(ek) átvételekor.
Fizetés üzletben
Üzletben történő átvétellel és átvételkor fizetés megjelölésével lehetősége van kifizetni a termékeket készpénzben, illetve bankkártyával is.
!
A Weboldalon történő vásárlással teljes mértékben a fogyatékossággal élőket támogatja.
A Fény Felé Alapítvány minden erejével azon dolgozik, hogy fejlődési lehetőséget teremtsen a gondjaira bízott, és hozzá forduló fogyatékossággal élők számára.
Működésével segíti, hogy munkához jussanak, és megtanulhassanak gondoskodni önmagukról.
Garancia
Feltételek
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 6 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a termék kifizetésétől kezdődik
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékeink a kézhezvételtől számítható 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére vagy javítására azonnali garanciát vállalunk.
Jótállási igény a termék visszajuttatásával érvényesíthető:
– A termék, minden kiegészítővel
– A nyugta vagy számla egy példánya
– A terméken lévő cimke
Ezek részleges teljesítése esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
A garanciális problémával cégünknek visszajuttatott termékeket továbbítjuk a Kincsesláda műhelynek ahol a garanciális hátteret biztosítók intézkednek ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de fenntartjuk a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt és van raktárkészleten. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások cseréjének elkerülése miatt az alapítvány temékeire csak a szakvélemény alapján vállalják a cserét.
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni az Alapítvány üzletének telefon számán: +36 52 688 360, +36 20 594 9818
Ha a kivizsgálás alapján a bejelentés jogos, a készítők vállalják a termék azonnali cseréjét.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a meghibásodás azonnal megoldjuk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakvélemény ismeretében vállalja a meghibásodott termék cseréjét.
A terméket meghibásodása esetén a számla másolatával együtt kell visszajuttatni.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.
Jótállás
ÁSZF 8. pontjában foglaltak szerint.
Szerződéstől elállás
ÁSZF 8. pontjában foglaltak szerint.
Reklamáció
Kártalanítás
Árucsere
Áru visszavétel
ÁSZF 8. pontjában foglaltak szerint.